Dina ögon gör regnbågar färglösa.

Jag måste göra nåt åt mitt hem, det ser förjävligt ut :( Tror jag ska ha en städdag imorgon eller på torsdag. Blir nog torsdag för jag har en del annat att göra imorgon och min ork räcker inte till så mycket när jag sover så dåligt som jag gör.
Idag var jag iaf först till Anna för att fortsätta testerna i utredningen, vet inte varför jag gör den egentligen.. Jag är ju rätt säker på att den inte kommer visa på nåt sånt ändå.. Men nu har jag dragit igång det och testerna är rätt roliga och det är ju bara 2 gånger kvar eller nåt sånt så det får vara så.
Efter det gick jag till min ena systeryster, dom höll på att städa så jag satte mig och fyllde i förmulären jag fick med från Anna samtidigt som jag hjälpte till att ta hand om prinsessan lite under tiden. Det e inte nådigt vad bebis-sjuk man blir av den lilla sötnosen haha :P
Nu ska jag ta och förflytta mig till sängen för att läsa en bok.
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0