Fotboll.

Tro det eller ej, men på söndag ska jag på min första fotbollsmatch nånsin haha x)
Har velat det länge men aldrig fått tummen ur, men nu har jag sagt nån vecka att på söndag.. DÅ ska jag gå!
Berättade det för min ena syster oxå vars ena grabb på 10 tränar i kalmar ff och det visade sig vara riktigt tajmat att jag ska kolla just på söndag eftersom grabben då ska gå.. vad hette det.. lineup? Ja han ska ut på plan men dom "stora" grabbarna iaf.. eller han pratade om att han nog skulle vara flaggbärare.. Ja i vilket fall som helst så är det skitskoj att han ska det just när jag ska dit, då kommer jag vara en stolt moster haha x)

Frågan är bara vem jag ska gå med... Jessica? Jag får hoppas jag får följa med henne, hon brukar ju gå dit :P

Jaja, nyss såg jag iaf första Harry Potter-filmen, har inte sett nån av dom innan *shame on me* men den var bra så dom andra kommer snart vara sedda oxå ;)

NU blir det sängen. Puss!


423215-79

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0