It sucks..

Dagen började bra.
Vaknade och gick ner i källaren och rotade fram mina inlines som brorsan skulle låna och så kom han och hämtade dom.
Sen åkte jag till Pernilla, lika trevligt som alltid.
Efter det gick det bara utför.. Skulle ringa läkare för att kolla upp en grej men dom hade tele.tid. 11.00-11-45 så det blir att ha ångest en natt till och ringa imorgon.
Sen blev jag jättetrött och höll på att somna så jag gick och la mig och sov en stund, vaknade väl vid 18-tiden..
Resten av kvällen har jag bara suttit här och känt mig så fruktansvärt ensam :(
Behöver en kram.. eller två.. lite värme och närhet..
Fasar för att gå och lägga mig, tror inte jag kommer kunna somna ändå.
Vad gör jag för fel? Vet ju inte ens om jag gör fel iofs men det känns så. Önskar jag visste så jag slapp gå och fundera.

Nej, nu ska jag sluta skriva, bara massa depp ändå.. :) Tror det beror på att jag sover så dåligt och att ekonomin s-u-g-e-r just nu men det reder sig till nästa månad I hope :)

Puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0