Lördag.

Vaknade vid 9 imorse av att mobilen ringde.
Tog det väldigt lugnt ett par timmar och gick vid 13-tiden till min ena syster för att hälsa på men hon var icke hemma så jag gick till min andra syster och var där till Julia kom dit. Hon och jag tog med oss fika till stranden och låg där och mös, underbart. Abbie var naturligtvis med och när vi låg där och njöt som bäst kom det ett par med sin lösa(!) hund som sprang fram till Abbie som förvandlades till ett rabiesmonster som vanligt haha, nejdå det gick bra fast att hon blev arg på hunden.

Nu sitter jag här och har världens ångest för diverse grejer.. Bland annat för att jag ska ringa läkaren på måndag för att kolla upp en grej jag gått med länge nu och jag pallar inte längre. Usch.. Vill inte dit.. samtidigt som jag inte orkar med detta. Knepigt med så blandade känslor. Ska bli så fruktansvärt skönt att ha det överstökat iaf det kan jag lova! :)

Nu ska jag kolla på senaste desperate housewives.

Puss!

Kommentarer
Postat av: LaLuna

Åå vad skönt att mysa på stranden *avis*
Hoppas du får en läkartid snabbt så du slipper ha ångest inför det så länge..
kram

2008-04-26 @ 23:34:46
URL: http://laluna80.webblogg.se/
Postat av: Mela

Tack, det hoppas jag oxå!

2008-04-27 @ 00:17:25
URL: http://spacekotten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0