Lycka!

Jag mår så bra!! Jag är så glad, jag är så lycklig!! Jag är extremt trött och slut men det gör ingenting, för allt är så underbart!!
Var barnvakt idag åt 3-åriga systersonen och vi gick en promenad i långviken vid vattnet och jag fotade och bara njöööt och sen gick vi till lekplatsen där och hade jättekul!
Jag saknar nåt så fruktansvärt mycket att bo där!! Måste flytta dit igen en dag, tills dess får jag nöja mig med att ta utflykter där ibland, synd det e så långt bara.

Nu ska jag kika till mina kikärtor som e på kokning och så ska jag ladda för tvättpasset om drygt en timme.
Bilder från promenaden idag tänkte jag försöka orka lägga in senare ikväll.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0