Sen sist.

Vad har hänt sen sist? Jo, det kan man fråga sig.
I söndags var jag med Tessan och Julia på skälby en sväng och vi lekte med Tessans nya systemkamera. Jag vill oxå haaaa!!!! :P
Igår var jag på lååååångpromenad med Jessica och Julia.
Idag är det första april och jag har lyckats lura två ordentligt redan *moahaha* Undrar om nån lyckas lura mig oxå? Tror inte det e speciellt svårt om man bara försöker, jag e väldigt blond :D

Nu ska jag vila en stund så jag orkar med dagens äventyr :)

Puss!

En söt liten prinsessa ^^,
423215-74

Hejhej kalven :D
423215-75

Tessan med sin nya kamera ;)
423215-76

Hm..?
423215-77

Det är bra fint med solnedgångar :)
423215-78


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0