Tystnad.

Dagar som den här borde inte få finnas. Alla dagar ska vara bra!
Fast å andra sidan.. skulle alla dagar vara bra skulle man nog inte uppskatta dom lika mycket.
Den här dagen känns totalt bortkastad.. Jag borde gjort nåt vettigt. Jag borde städat!
Jag borde tagit en promenad men det sket sig ju..
Önskar jag kunde säga ifrån nån gång istället för att svälja allt.. Det är ju bara mitt eget fel att det blir så här.. Hade jag bara vågat öppna käften så..
Nej Julia, det här har inget med dig att göra :)

Ska iaf se en film till nu.. så känns det kanske bättre sen.. Guess not men man kan ju alltid hoppas.

Ensam.. Övergiven.. Bortglömd.. Oälskad.. Ivägen.. Förlåt.

Imorgon är en annan (och antagligen mycket bättre) dag!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0