Ännu en dag avklarad.

Så var denna dagen också snart till ända.
Den började med en vända till soc eftersom försäkringskassan strular så nu får jag lite pengar på fredag elelr måndag. SKÖNT även om det är riktigt lite jag får från dom.. Fördelen med det är ju att jag får en hel del över sen när jag får retroaktivt från försäkringskassan efter att jag betalat tillbaka soc. Får ju en hel del mer från FK än från soc.
Sen träffade jag Juwlia och Karlsson och gick en vända med dom på stan och gick sen till valnöten för att träffa arbetsterapeuten.
Tror saker och ting börjar reda sig! Minsann minsann..

Vid 15 höll jag på att ramla ihop av trötthet efter att inte kunnat sova ordentligt inatt och inte druckit en endaste droppa kaffe så jag slocknade och vaknade vid 18.30 eller nåt igen. Inte bra alls, hoppas jag kan sova ikväll sen så jag inte nattsuddar.. Måste vända rätt på mitt dygn.. Men inte det lättaste alltid.

Nu har jag precis ätit.. Broccoli och blomkåls-soppa med ägghalvor. Funkar det också. Mätt som fan blev jag.

Har ont i mitt finger också! Igår när Juwlia och Karlsson var här så kände jag helt plötsligt att det kliade på fingret och det såg ut som utslag man får av brännässlor ungefär. Inatt när jag vaknade så var det rött och uppsvullet och gjorde jätteont om jag kom emot och en stund efter. Det ser ut som att det är vätska eller nåt långt under huden, som en blåsa fast inte ytlig. Irriterande är det iaf, undrar vad fan det kan vara för nåt?

Jaja, nus ka jag hitta på nåt.. Lyssna ljudbok kanske? Hm..

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0