ANUS!

Åååh, jag är så trött på allt just nu!
Jag börjar undra hur jag ska klara mig igenom den ekonomiska situationen jag är i nu.. Får snart pengar från soc.. Fram tills att försäkringskassan skärper till sig. Men trots att jag får pengar från soc mot återbetalning så får jag bara "existensminimum" från dom. Jag är rädd att det ganska precis täcker mina räkningar.. men mat och resten då? Sen har dom ju strulat så pass att jag fått massa inkassokrav och grejer så kostnaderna ökat markant.. Herregud.. Jag blir så trött på denna oro! Jag hatar pengar!!

Dessutom känner jag mig som världens tråkigaste och mest värdelösa människa pga detta!
Jag måste tacka nej till allt folk vill göra för att jag inte har råd, om dom ens frågar för dom har väl gett upp vid det här laget, eller så bjuder dom och det känns så dumt att dom ska behöva göra det för att kunna hitta på nåt med mig!
Sen går alla och undrar om jag har mat, om jag vill ha mat, om jag behöver pengar.. Jag vill inte att folk ska behöva tänka på det! Faan jag vill kunna klara mig själv, jag vill ha ett jobb! Jag vill bara vara frisk och kunna fungera som alla andra!

Dom närmsta dagarna kommer dessutom bli helvetiska utan nikotin.. Ciggen är slut och pengar.. Ja just precis..

Godnatt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0