Bäbis

Igår var en fullbokad dag kan man säga!
Först sov jag länge och gick till Pernilla vid 11. Mötte min ena syster på vägen som skulle till tandläkaren.
Sen kom jag hem och slog mig ner nån halvtimme innan jag gick vidare till min andra syster där jag skulle vara barnvakt ett par timmar medan hon fixade naglarna.
Efter det var det bara direkt hem och plocka i ordning lite innan Tessan kom förbi. Jullanbullan skulle också kommit men hon mådde inge bra, sötnosen.
Tessan gjorde lerinpackning. Alltså heeela hon inpackad i lera haha x] Bilder finns på bilddagboken.

Tessan upptäckte igårkväll att Krabat öppnat ena ögat också och när jag gick och la mig några timmar senare var båda ögonen öppna! Bäbis börjar bli stoor <3

Nu ska jag äta frukost och sen lär jag nog somna igen, jag är såååå TRÖTT!

Puss!



Tell me, prince, now when did you last let your heart decide?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0