:(

Här sitter jag med 39 graders feber *jippi.. not*
Ska gå och lägga mig under duntäcket igen, inte för jag fryser så mycket mindre för det men jag orkar inte vara uppe..
Dricker en del honungs-te nu när jag e sjuk men det finns en stor nackdel med det.. jag blir så kissnödig hela tiden och det är så jobbigt att ta sig upp ur sängen hela tiden för att gå på toa.. Snurrar som bara den.. Men så länge jag inte svimmar och har mig sk ajag inte klaga..

Insåg för en stund sen att jag ju missar Rix FM-festivalen imorgon ='(
Ville såå gärna gå på den men det är inte det lättaste när man är så här sjuk.. Eller går gör det väl men jag vill inte riskera att bli mer sjuk.. Vill blir frisk NU.. Av flera olika anledningar.. ;)

Nu blir det sängen innan jag huttrar ihjäl..

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0