Färdigdeppat!

Ja, nu har jag fan deppat klart för idag över hur feg jag är. Det är sån jag är och världen går inte under för det.
Jag tog faktiskt ett stort steg igår även om jag hade behövt ta ett till för att det skulle gå vägen, men det steget får jag ta nästa gång. Jag kan inte klara allt på en gång hur mycket jag än vill :)

Nu kommer Tessan och Julia när som helst och jag ska diska. Vid 18-tiden åker jag till öland och stannar till imorgon *sköööönt*
Ladda batterierna lite.

Mimmi har lite smått börjat boa idag också så snart kommer bejbisarna ;) För inte fan kan hon gå tom den här gången också! Det är ju kaniner vi snackar om! :P

Ha en kalaskväll gott folk!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0