Hmm..?

Hade tråkigt ikväll och hittade en tråd där folk ställde frågor till en spåtant (eller tant och tant.. tjej.. sak samma) och hon svarade. Det var på ett familjeforum så folk frågade i stort sett bara om barn och giftemål osv. Men men, jag ställde givetvis en fråga också, när jag skulle få barn.
Hon svarade att jag skulle testa positivt i maj 2009! :-O Tjena..
HAHA, vilken tur att jag inte tror på sånt där ;)
Dock hade hon ju haft rätt på ett par.. Nån som bla ställde samma fråga som jag (och femtioelva andra) och hennes svar var att hon redan var med barn och när hon testde så visade det sig vara så.. Scary as hell.. Men lite tur har ju alla så.

Nu för en stund sen var J förbi.. Första gången han var här haha, det är lite småroligt tycker jag.. Så tokigt det kan bli, men nu så!

Ska sova tror jag.. Klockan är mycket.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0