Hoppet?

Hoppet är det sista som lämnar en.. sägs det ju.
Just nu önskar jag dock att det inte vore så.
Jag hoppas och hoppas men vad f*n hjälper det.

Hur mycket jag än försöker så vill inte hoppet ge med sig, jag kan helt enkelt inte sluta hoppas.
Hoppas på att allt blir bra igen. Att allt blir som förut igen.
Det var ju helt perfekt och jag såg en underbar framtid.
Jag ser den fortfarande men inte som min blivande framtid utan som en bleknande dröm.

F*n vad du är vacker, varför måste du vara så fin?


"Ibland önskar jag att du inte såg ut som du gör"
- Jakob Hellman

Typ så.. bara det att jag ibland önskar att du inte vore så j**la underbar som du är.

Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0