Lista så här på kvällskvisten.

Jag har insett att min senaste kyss var - underbar.
Jag lyssnar på - datorns surrande.
Jag tycker om - att vara glad.
Min första riktiga kyss var - helt okej.
Jag avskyr när folk - dömmer varandra.
Jag gillar - mycket.
När jag vaknar på morgonen är jag - trött!
Jag är förälskad i - dig.
Jag kommer alltid minnas - alla underbara minnen jag har.
Sist jag grät - igår.
Min mobiltelefon är - precis lagom.
Kärleken är - både det bästa och det värsta i livet.
Innan jag går och lägger mig tänker jag - gå ut med hunden och ta en ciggiluring.
Just nu tänker jag - dricka lite vatten.
Bebisar är - söta och luktar gott.
Idag har jag sovit - en hel del.
Ikväll ska jag - sova sova sova. 
Imorgon ska jag - kanske kika på fotboll, annars har jag inga planer.
Jag vill - att allt ska bli bra igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0