Mera sjuk..

Usch.. det var länge sen jag var så här förkyld känns det som. Eller så har jag förträngt dom andra gångerna..
Blä.. blä.. blä.. Snorar som en galning och hostar och känner mig inte alls bra. Skulle bara vilja krypa upp i soffan med någon och mysa med en kopp te och en film. Någon?

Har städat gärnet idag. Fan vad duktig jag är!

Nu måste jag nog dock sova.. Är rädd jag inte kommer må så bra idag med tanke på att jag inte tagit det så lugnt som jag borde men då får jag skylla mig själv och knapra mer ipren. Som för övrigt snart är slut. 

Puss på er! 

Kommentarer
Postat av: Fia

Krya på dig , natti natt natt

2008-08-05 @ 01:43:32
URL: http://sofsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0