Näe..

Näe.. det här funkar ju inte.. Jag kommer verkligen inte orka med morgondagen alltså.. Det blir KAFFE som gäller imorgon!
Låg nyss i sängen med tankarna snurrandes och så kände jag den välbekanta ångesten som varje år infinner sig då hösten är på intågande. Jag tror det var i förrgår, då det började regna och blåsa sådär höstruskigt som jag kände den först. Det kändes ju verkligen som att hösten redan var här och sommaren helt borta för i år. Igår när jag åkte  genom stan med bussen såg det till och med lite konstigt ut att uteserveringarna fortfarande var kvar. Hoppas dock det åtminstone är liite sommar kvar? Stefan pratade om att det skulle bli jättevarmt och fint imorgon, har dock inte orkat kolla nån väderprognos. Jag lär väl märka hur det blir.

Dags att försöka sova igen. Wish me luck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0