Öland

Jag upptäckte till min stora förvåning att datorn var ledig här hos mor och far :-O Så jag passade på att blogga lite :D
Har vart här sen igår, rätt skönt. Men längtar hem till Mimmi för att se om hon fått ungar än. Ska hem om några timmar.. men det kan liksom ine riktigt gå fort nog :)
Känner mig trots vistelsen här lite deppig.. tror det beror på allt ljud här.. Är så ljudkänslig ibland och här är det liksom 10 personer somlåter varav 4 av dom är barn.. Det blir lätt lite mycket för lilla mig.

Nu börjar dom bli lite rastlösa här, datornördarna ;)

Puss!


Kommentarer
Postat av: LaLuna

Vad synd att du inte blev mer uppiggad av ölandsvistelsen. Håller med dig om att hög ljudnivå är jobbigt. Jag är typ alergisk mot sånt.



kram

2008-08-18 @ 18:30:53
URL: http://laluna80.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0