Pastasallad!

Idag har jag städat som bara attans alltså :D
Har bestämt mig för att inte låta ångesten trycka ner mig till orkeslöshet, jag ska vända på det! Ångesten ska ge mig energi! Det har jag bestämt och så ska det bli! Så då vet ni ju det x]

Medan jag städade kom Karlsson och hjälpte mig lite och vi gick till affären och handlade toapapper och mat, sen gjorde vi pastasallad *MUMS* Shit vad gott det var!
Sen träffade jag J en snabbis och sen sprang vi ut med sopor så nu är dom ute. Det ska bli rent och städat här nu! Trivas kommer jag aldrig göra här men jag vill iaf trivas så bra som jag kan åtminstone ^^

Nu vet jag inte vad jag ska hitta på, blir kanske sängen om en stund. Innan dess ska jag dock lägga kikärtor i vatten under natten så ska jag ha det i pastasallade imorgon *mmmmmmums*

Puss på er!!!

Tänker på dig sötnos, hela tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0