Tjo!

Jag mår så bra idag! Så sjuuukt bra! *iiiiiii!*

Jaha vad har hänt idag då. Jag glev upp 7.30 för arbetsterapeuten skulle komma 10.30. Fråga mig inte varför men jag måste alltid gå upp så sjukt tidigt när nån sån ska komma eller nån jag inte känner. Måste liksom vara förberedd och gå igenom lägenheten hundrafemtioelva gånger för att allt ska se okej ut.. Jo, det gömmer sig en STOR pedant i mig.. Fast det spelar ingen roll hur mycket jag grejar, jag blir aldrig nöjd ändå.. Dumt.

Ja, sen kom iaf pappa och bror och hjälpte mig slänga massa möbler och annat skit jag inte ville ha kvar.. Shit vad mycket saker jag samlat på mig! Men nu är nästan allt borta, så fruktansvärt skönt!

Nu sitter jag här och lyssnar på en skitgo låt! :D

Puss på er!

Katy Perry - I Kissed A Girl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0