Tjoho!

Idag har jag mått mycket bättre!! Trots att jag fortfarande inte kan prata, och har missat Rix FM-festivalen :P

Jag har vart riktgit duktig idag minsann! För det första sov jag lääänge vilket jag verkligen behöver göra så jag blir frisk snart, sen har jag diskat, lagat mat (rårakor blev det idag ^^) och bakat bröd!! Minns inte när jga bakade bröd själv sist.. Har jag ens gjort det? Haha :D Nu kunde jag det i alla fall tack vare en av mina kära systrar som jag fick bla mjöl och jäst och sånt av :D
Det blev iaf gooooott och jag ska nog bannemig fortsätta baka mitt eget bröd, billigt och nyttigt! Bakade ju givetvis på specialmjöl med fullkorn och hade i rågkross ;)

Just nu har jag precis kollat klart på P.S I Love You. Jag är fortfarande lite tagen av den. Det var så mycket känslor.
Funderar på att se en film till innan det blir sängen men vet inte riktgit vilken som passar att se precis efter den här.. Vill inte köra igång en komedi direkt. Vi får se vad det blir.

Håller för övrigt på att bli fullkomligt galen på några ungar utanför som gapat och skrikit i typ en timme nu. Läggdags kanske?! Nu skriker två av dom "PAPPA PAPPA PAPPA PAPPA PAPPA"  *GAAAH*

Nähe, ska kanske slänga igång den där filmen..

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0