Trött!

Shit vad trött jag är!
Har ju så svårt att somna om kvällarna här hemma plus att jag i några dagar haft världens ångest som inte direkt underlättat det hela, speciellt inte som det till stor del beror på mitt eget hem som jag vantrivs nåt fruktansvärt i.
Ja, jag tog iaf medicin igår för att dämpa ångesten och eftersom man blir trött på den tänkte jag att den kunde hjälpa mig att somna också. Jo tack, det gjorde den med råge haha. Somnade strax efter 12 och vaknade av klockan 9 timmar senare och orkade knappt öppna ögonen, hade lätt kunnat sova några timmar till :P
Tog nog lite mycket av medicinen, tog 15mg igår ungefär.. hade nog räckt med 5-10mg.

Igår var jag iaf ute på äventyr hela dagen! Började dagen hos pernilla med frukost och spel med barnen, sen skjutsade hon hem mig och jag gick direkt till stranden där dom också var, fast jag kunde inte sitta med dom för Abbie var ju med och hundar är inte tillåtna på stranden.
Efter att ha suttit där närmare 3 timmar gick jag till min syster som precis var på väg till stranden så då följde jag med dom dit haha.
Sen gick vi hem till dom och åt glass med jordgubbar *mums* innan jag gick hemåt för att jag inte mådde bra alls.

Just nu funderar jag på vad jag ska göra åt mitt tomma matförråd.. Magen kurrar som aldrig förr.. Hm.. Det löser sig.
Nu ska jag tvätta och bege mig ut tror jag.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0