Vill inte vara ensam...

Ont, det gör ont.. Haha nej men seriöst.. det gör det.. Som fan om jag ska vara ärlig.
Tog medicin ikväll igen för att orka men det känns inte som den har nån verkan.. Får kanske ta lite mer sen.. men blir ju så trött då.. Önskar åtminstone något kunde vara lätt.

En sak som gör mig väldigt väldigt glad är att Stefan kommer ner hit snart om inget kommer ivägen. Vad skulle jag göra utan honom? Han är den bästa vän man kan tänka sig <3

Nu ska jag lägga över bilderna från kameran.. Inte ens det har jag haft nån ork till på sistone. Önskar jag kunde utesluta Kärlek och Pengar ur mitt liv så kanske jag slapp denna ångest. Men kärlek vill jag ju inte vara utan.. Fast att det inte känns så nu så brukar alltid kärlekens goda sidor väga upp dom dåliga. På ett eller annat sätt.

Puss på er!



Stäng mig inte ute så här igen..
Jag vill finnas här för dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0