Förhållandelista!

Dags för en lista igen ;)

1. Är du i ett förhållande? - Nej, vi är bara vänner ;)
2. Om inte, varför inte? - För att vi bara är vänner helt enkelt ;)
3. Hur långt var ditt längsta förhållande? - 2 år.
4. Vad heter den du är/senast var i ett förhållande med? - Jocke.. men vi är bara vänner som sagt (A) ;)
5. Hatar du ditt ex? - Nej, det har jag ingen anledning till att göra.
6. Har du velat bli tillsamans med ditt ex igen? - Möjligtvis precis efter men annars, nej.
7. Har du kvar någonting från dina gamla förhållande? - Som vad? Nån sak eller så har jag säkert kvar men dom försvinner i flytten nu.
8. Vad är DU mest för, förhållande eller strul? - Förhållande så klart.
9. Är du en player? - Verkligen inte.
10. Har du blivit dumpad? - Ja.
11. Har du blivit sårad? - Oja.
12. Har du dumpat någon? Njae inte direkt.
13. Är du en bra partner? - Beror väl på hur man ser på saken.
14. Värsta raggningsrepliken någon kört på dig? - Har hört mycket dumt i mina dagar men trooor faktiskt inte nån nånsin kört en äkta raggningsreplik nån gång :P
15. Är du kär i någon nu? - Jaa
16. Har du någon beundrare? - En hel hög
17. Hur skulle du beskriva den perfekta partnern? - Snäll och med en stor portion humor.
18. Har du varit kär i flera samtidigt? - Onej!
19. Har du sårat någon allvarligt? - Vet inte.. det har jag nog :S
20. Hur skulle du beskriva dig själv som partner? - Förvirrad, glömsk, osäker, romatisk...
21. När du vill ha någon, vad gör du? - Jag är nog tråkigt passiv..
22. Bästa raggningsrepliken? - Jag säger inte det här för att impa på dig, men det är faktiskt jag som är Batman.
23. Hur skulle den perfekta dejten se ut? - Med rätt person kan det inte bli annat än perfekt.
24. Vem är den viktigaste personen av motsatt kön i ditt liv? - Pappa så klart :)
25.Tänder du på? - Meh.. brödrostar.
26 Är du gift i framtiden? - Hoppas det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0