Segt

Är riktigt seg idag.. Imorgon ska jag sova ut! Jag behöver det..

Så vad har jag haft för mig dom senaste dagarna då? Jo, i lördags var jag barnvakt hos syster C. Kom dit 13.30 och dom kom hem igen strax innan 01.00 så då knatade jag över till J för att sova där :)
På söndagen sen drog vi in till stan men det blev inte så mycket med det för jag var helt knäpp.
Vid 18-tiden gick jag hemåt sen och då kom Tessan till mig och vi tog ett fotbad med fotsalt i mitt badkar, la ansiktsmask och drack juice och pratade om livet med Karlsson <3
Tessan sov hos mig och måndagen blev en riktig slödag! Vi gjorde inte ett skit haha, men sen lockade vi varandras hår och lite sådär och sen kollade vi självklart på Boston Tea Party! :D Vi försökte få med Julia också med hon dissade oss som vanligt nu för tiden! :P
Igår var jag på DBT och mådde BAJS..Usch men det blev lite bättre framåt kvällen.. Är nere idag också men det är iaf bättre. Tror det håller i sig för jag aldrig ser till att få sova dom timmar jag behöver. Måste göra det!!
Idag var jag hos Pillan och vi käkade och drog sen ut och hon handlade såna där frottégrunkor som man har runt resårbottnarna i sängen till mig för att det ska se hyfsat snyggt ut, resårbottnarna i sig är ju inte speciellt vackra direkt :)

Nu ska jag vila lite. Puss på er!


Kommentarer
Postat av: karlsson

prata livet is the shiet. ( när man blir pepp) Just nu är jag dock ej peppig... <3 älskar er

2008-12-11 @ 11:06:16
Postat av: karlsson

prata livet is the shiet. ( när man blir pepp) Just nu är jag dock ej peppig... <3 älskar er

2008-12-11 @ 11:06:17
Postat av: karlsson

det blev visst två xD eller tre nu ^^

2008-12-11 @ 11:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0