2 februari 2oo8 kl 21.15

Heej!

Jag har varit så otroligt glad idag! Lycklig! Jag har bara skrattat, dansat och trallat för mig själv hela tiden! Underbart, och så sken solen idag!! ^^,

Men vad trött jag är nu! Har sovit så himla illa två nätter i rad. Natten till fredag så låg Julia och sparkade på mig hela natten och nu inatt så vet jag inte alls vad det va men sova ordentligt kunde jag iaf inte. Men med tanke på hur trött jag är nu så borde jag ju kunna sova bra inatt åtminstone, eller? Ja, det återstår att se.
Igår var jag riktigt vettig iaf. Först städade jag och sen tvättade jag. Känner mig väldigt duktig faktiskt :P
Idag har det dock vart annat.. Eller nja jag har vart rät vettig idag oxå.. Jag duschade, gick till ena syrran och va där en stund och sen gick jag till min andra syrra och kollade hennes djur eftersom hon är borta över helgen.
Sen har jag bara suttit här och degat haha :D Fördrivit tiden så gått det går så jag kan få gå och lägga mig nån gång. Kan ju inte lägga mig för tidigt heller för då vaknar jag väl mitt i natten och kan inte somna om.

Undrar jag va morgondagen har att bjuda på? Jag hörde nåt om knytkalas hos mig.. hmm.. nån sa nåt om tacos.. Ja, vi får se vad vi kan skrapa ihop :D

Puss!!

Måste man inte bara äääälska Johan Glans?! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0