4 februari 2oo8 kl 10.00

Hejsan hoppsan!

Här sitter jag och bara gäspar, är riktigt seg för tillfället. Känner att kaffe skulle vara trevligt, får fixa det när jag skrivit klart :)

Igår var jag ute nästan hela dagen, det var riktigt skönt :)
Det började med att jag och Jessica tog en långpromenad ner till stranden och fotade lite, gick en sväng i motionsspåret och sen hem igen. Väl hemma hann vi bara andas ut i 30 min innan vi drog vidare med Tessan till stallet för o ta hand om hennes lilla häst. Han och kompisen fich spelet totalt för övrigt haha, Hebbe var ju hanterbar som bara är en liten sötnos på knappt 9 månader, men stora Ture kan man ju bara glömma att man kan hålla emot när han får för sig att han ska åt ett annat håll än vad en annan tänkt :P Det är kallblod i ett nörskal, vill dom inte gå så går dom inte, vill dom gå åt ett annat håll så gör dom det och det finns inget man kan säga till om haha :D

Sen när vi kom hem i alla fall så lagade vi mat, spagetti och köttfärssås, och åt lite. Sen vart jag så trött så jag försökte hålla mig vaken så jag kunde se I en annan del av köping. Efter det ringde Steve så då gick jag och la mig och somnade så fort vi lagt på.

Idag har jag ingen aning om vad jag ska hitta på, men visst blir det en långpromenad idag oxå! Utöver det får vi se :)

Puss!

Söta lilla Hebbe ^^,
Hebbe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0