5 februari 2oo8 kl 17.40

Hej hopp!

Idag har varit en riktigt slö och tråkig dag måste jag säga. Kom isäng för sent igår (2.30) och masade mig upp ur sängen vid 10 när klockan ringde eftersom jag hade tvättid 11-15 idag. Försökte vakna till lite och gick vif 11 ner och slängde in första maskinerna, sen fram till 15 sprang jag upp och ner där.
Efter det lagade jag mat (ja, tro det eller ej), det blev spagetti och köttfärssås. Mumsigt värre :) Dock tråkigt att laga mat och äta ensam "/ Ja, jag har faktiskt vart själv hela dagen idag haha :P

Nu ska jag ta en varm och skön dusch för jag fryser så fruktansvärt. Sen ska jag nog ge mig ut på en liten promenix med Abbie och kanske nån mer? Sånt som lär märkas :)

Puss!

Bjuder på lite roliga djur idag, jag skrattar fortfarande xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0