8 februari 2oo8 kl 23.55

Häjj!

Så, vad har hänt idag då. Sov dåligt som vanligt och klev upp halv tio, satte mig vid datorn med en kopp kaffe och slösurfade lite fram till 12.30 då jag kände det började bli dags för lunch och att väcka Julia eftersom hon skulle iväg sen och redan sovit 12 timmar :P
Hm, efter lunch satte vi igång att städa lite iaf.. eller lite o lite.. Blev en hel del städat fast att det fortfarande är en hel del kvar (:
Sen stack Julia hem och hämtade fotona vi har framkallat och så kikade vi på dom och sen stack hon hem igen för hon skulle till sin pappa och vara där i helgen. Så det blir en hel helg utan Julia, det händer inte speciellt ofta haha :P
Jag har tvättat lite ikväll oxå kom jag på.. Höll på att glömma bort tvättiden men hann få två maskiner klara iaf och så har jag bakat scones. Haha jag har ju vart riktigt vettig idag :D
Men nu ska jag sova och jag hoppas på att jag får sova gott och länge inatt (:

Puss på er!

"Dra i spaken om du vill se ljuset, mitt barn" haha klockrent xD
http://tjuvtittat.se/tankefel/dra-i-spaken-om-du-vill-se-ljuset-mitt-barn
Jesus

Haha ojsan hoppsan, ta inte fel på datumet när ni tvättar folks! xD
http://tjuvtittat.se/lappar/dagens-dubbel-kommunikation
Tvättstugan


Kommentarer
Postat av: Janne

Hej Spacy!
Jag sover inte heller så bra för att jag är så himla kär just nu.
Vad gör man åt sånt tro?
Men kärleken är knepig, man vill ju alltid vara kär!

2008-02-09 @ 00:11:42
Postat av: Manuela

Hej du Janne!
Haha jaa du, det finns nog inte så mycket att göra åt sånt. Vill man det överhuvudtaget? Som sagt, kär vill man ju alltid vara ;)

2008-02-09 @ 00:23:53
URL: http://spacekotten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0