Gött å leva

Idag har jag sovit halva dagen och så tvättat, sen kom Jessica hit och bakade kladdkaka haha.

Vi har lyssnat på lite goa och glada låtar ikväll så nu är jag på toppenhumör hihi! :D

Bjuder på ett par av dessa låtar ikväll ;)

Puss!



Galenskaparna - Man ska ha husvagn


Galenskaparna - Gött å leva


Freestyle - Rider omkring


Jag har alltid velat rida
På en grön sommaräng
Känna vinden vina
Jag håller fast vid din man
Ska bli skönt att få vila
När vi nått fram till kvarn

Varje dag rider omkring
Varje natt din emot min
Hindren är för längesen förbi
Na na na na na na

Du pustar och frustar
Efter en lång nattlig ritt
Jag bort piskan kastat
Men vi sporrar varandra ändå
Med skinn och gummiklackar
Får jag dig att gå

Varje dag rider omkring
Varje natt din emot min
Hindren är för längesen förbi
Na na na na na na


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0