Händelserik dag.

Tjolahopp!

Vaknade och klev upp med Jessica idag, hon skulle till skalet och rida. Efter ett hon gått diskade jag och plockade undan lite grann och slog mig ner vid datorn en stund.
Vid 14-tiden kom mor och far förbi en sväng, bland annat för att lämna gångstavarna jag ska låna av mamma. Jag kommer från och med nu vara hetast i stan med mina stavar haha x)
Efter att dom åkt ringde min ena syster och fråhade om dom kunde komma förbi en sväng för hennes yngsta son hade köpt en present till Abbie, ett STOOORT ben, jag ska lägga in en bild sen så får ni se. Dom i affären hade tydligen bara skrattat när dom berättat vilken liten hund som skulle få benet x)
Jaha efter att dom gått var det bara att rusa runt som en dåre och göra sig i ordning för att hinna i tid till en kompis som jag skulle till, strax efter 18 kom jag hem och då satte jag mig ner, andades lite grann, och gjorde mig sen i ordning för nästa äventyr haha. Det blev film det, Cars närmare bestämt. Den var lika bra den här gången :D

Nu är jag väldigt kissnödig så jag tror jag ska göra nåt åt det och sen krypa ner under duntäcket.. ensam.. Ingen som vill kramas lite? x)

Godnatt och puss på er!



Här kommer bilderna jag lovade ;)

Abbie poserar stolt med sitt "lilla" ben x)
Abbie med sitt

Det är inte lätt att vara liten haha :P
Det är hennes mer.. normalstora.. ben som ligger bredvid xD
Inte lätt att vara liten x)


Kommentarer
Postat av: Mange

The Killer Dog In Action:-)

2008-02-11 @ 15:31:57
Postat av: Manuela

Oh yeah ;)

2008-02-11 @ 16:12:39
URL: http://spacekotten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0