Melodifestival!

Tjoho, nu är melodifestivalen igång! :D
E-type och The Poodles var ju riktigt heta haha, men jag gillade Michael Michailoff's That's love bäst faktiskt, den var så glad :D
Rätt kul att Christer Sjögren gick vidare oxå (:

Jaha så vad har jag gjort annars idag då? Jo, först sov jag lika uselt som vanligt och klev upp vid 10 eller nåt sånt och vid 11 satte jag igång och städade.. STORstädade.. i SEX timmar haha xD
Men det är inte så skinande som man skulle kunna tro, eller jo det e det kanske.. Jag vet inte.. När jag väl får såna här städryck så blir jag så extremt pedantisk att det liksom aldrig blir bra i mina ögon.. Skulle seriöst kunna städa ihjäl mig haha :P

Efter jag städat klart lagade jag lite mat och sen kom Jessica hit och vi kollade på melodifestivalen och nu sitter jag här (:

Ska strax ta och sova, imorgon ska jag iväg med en kompis på eftermiddagen och på kvällen ska jag se på film ^^,

Puuuss på er!

Thåström - Fan fan fan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0