Sexparty!

I gårkväll hade vi party för Kim som fyllt 18 ( :
Det började vid att vi gömde oss i min lägenhet för Tessan hade lurat i Kim att jag inte var hemma så dom skulle till mig lite innan, Tessan har nyckel till mig nämligen :P Sen hoppade vi fram där och Kim såg helt förskräckt ut x)
En stund efter det ringde det på dörren och tjejen från himmelriket som skulle ha sexpartyt kom och Kim fattade nada förrän hon började plocka upp alla grejerna haha :P
Tyckte namnen på dildosarna var rätt festliga oxå. Vad sägs t.ex. om Putte Penis, Päronpung, Perfekta Peter, Badkaninen, eller Bävern? Haha x)

Folket handlade sen för nästan 2500kr vilket gjorde att jag fick en rätt kul värdinnepresent haha ;)

Det var verkligen en LYCKAD kväll! Bilder kommer under dagen!

Puss!


Bilder!

Grejerna börjar plockas upp och alla kollar förväntansfullt på (:
Party!

Tätte, Kim, Tessan och Linda ser söta ut med dom fina leksakerna x)
Party!

Tessan testar kaninens vibrerande öron mot näsan haha x)
Party!

Ohlala ;)
Party!

Lösmuffen var lätt hetast måste jag säga x) Varför har inte alla killar en sån? Eller det kanske dom har haha ;)
Party!

Fler bilder finns på http://Abbie.bilddagboken.se/index.php?main=L3AvZGF5dmlldy5odG1sP3Q9MTIwMzExNjQwMSZpZD0xNjYwOTEyMTY=

Kommentarer
Postat av: Jocke

Alla väntar vi på bilderna :)

2008-02-17 @ 18:12:16
Postat av: Manuela

och här är dom nu ;)

2008-02-17 @ 18:57:03
URL: http://spacekotten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0