Sjuk?

Åh, jag vet inte om jag håller på att bli magsjuk eller nåt :( Har haft huvudvärk och vart lite illamående hela dagen.Pratade med min syster som sa det var likadant för hennes dotter, som sen spydde helt plötsligt utan förvarning. Jag viiill inteee!!! Så jag sitter här och försöker ignorera illamåendet och inbilla mig attd et inte ens finns och att jag bara inbillar mig så kanske det försvinner.
Tycker synd om mig själv för tillfället.. Kramas nån..? Så kanske det blir bättre.. kramar hjälper mot det mesta (:

Idag var jag hos pernilla, hon visade bidragen från melodifestivalen i lördags oxå som jag missat och Sanna Nielsen's låt var ju fantastiskt vacker, gåshud!

Nu ska jag vila lite sen ska jag bege mig iväg en sväng, håll tummen (hålla två tummar betyder otur! haha) för att jag inte råkar spy ner nån ;)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0