15 januari 2oo8 kl 12.55

Godmorgon! haha, så mycket uppe med tuppen är jag ;)
Somnade nog vid 6 i morse efter att ha fastnat i telefonen ett par timmar och mamma ringde och väckte mig strax efter 12, ska med henne in och göra stan osäker :) Det var länge sen jag träffade henne nu känns det som.. Ska bli kul att spendera helgen hos dom på öland, älskar att vara där och det gör min hund oxå! :)
Jessica och Julia ska oxå följa med dit i helgen, dom två har bokat husvagnen på mammas och pappas tomt haha, sötnosar! Kommer säkert sluta med att dom sover inne i alla fall, det e ganska mörkt på landet :D

Jag skulle ju bakat kanelbullar igår oxå men det hanns inte med, ska göra det idag istället!
Tror jag ska baka bröd oxå.. om mjölet räcker.. Tveksamt iofs men man kan ju hoppas! :D

Nähe, dags för mig att göra mig i ordning om jag ska hinna klart till mor kommer :)

Puss. 

Kommentarer
Postat av: Jocke

Det är mysigt på landet med mörkret.. Man ser stjärnor man aldrig sett i stan.. Stillheten och tystnaden.. Mycket mysigt!

2008-01-15 @ 15:28:26
URL: http://northlide.blogg.se
Postat av: Manuela

Ja, det e underbart. En dag ska jag flytta till landet :)

2008-01-15 @ 16:23:03
URL: http://spacekotten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0