15 januari 2oo8 kl 23.30

Jahapp, så nu sitter jag här vid datorn igen.. ovanligt.. eller inte :D
Tessan ligger i soffan och kollar på Jackass, dom e för sköna dom snubbarna alltså haha :P
Julia gick hem för en stund sen, fattar inte hur hon orkar upp på morgnarna när hon lägger sig så här sent :)

Jag var en sväng på stan idag med min mor, jag kikade lite på skor men jag hittade inga vettiga. Hann inte kika så mycket heller för hon skulle iväg sen. Hon köpte iaf mönster på hunkläder så nu kanske det dyker upp kläder till Abbie här helt plötsligt haha :P

Fick tummen ur och bakade bullar idag oxå, dom vart kanongoda ;)

Nu är det dags för sängen, tidigare än på väääldigt länge haha jag är duktig ^^

Puss på er!

Bull-bak!

Kommentarer
Postat av: Jocke

Åååå vad gott det ser ut :)

2008-01-16 @ 07:55:33
URL: http://northlide.blogg.se
Postat av: Manuela

hehe, det är lika gott som det ser ut ;)

2008-01-16 @ 09:35:07
URL: http://spacekotten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0