16 januari 2oo8 kl 18.50

Hallå gott folk!

Började dagen med en kaffe och en bulle framför datorn innan jag åkte till en vän och snackade lite skit och åt lunch, mycket trevligt!
Sen kom Julia och Theresia hit och vi lyssnade lite på musik innan jag somnade i soffan haha, var trött ju :P
Nu sitter jag här och Julia har somnat i soffan istället och Theresia har åkt hem :) Väntar på Jessica, vi ska baka bröd när hon kommer.. haha nya innegrejen här :P Förra veckan var det romtantiska bad med skum och tända ljus haha :D
Nu sitter jag och lyssnar på HIM och längtar till hultan då jag får se dom live, hoppas bara det kommer fler bra! Nån som vill hänga på? :D

Jahapp, tror jag ska ta o hitta på nåt vettigt, blir så mkt tid vid datorn. Imorgon ska jag iaf ta en promenix med en vän och hennes vovve på skälby!

Puss!

Skickar med en bild på världens sötaste kanin ^^,
Mimmi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0