21 januari 2oo8 kl 02.25

Hallo!
Kom hem idag efter att ha tillbringat hela helgen på mitt älskade öland!
Jag och Abbie har verkligen stortrivts som vi alltid gör när vi är där! Det är som att livets bekymmer liksom inte hittar dit och det är så underbart. Att bara få slappna av och njuta av naturen och sällskapet!
Idag var jag, Julia och Karlsson ute på långpromenad med hundarna och utforskade markerna lite, hur mysigt som helst och hundarna fick springa av sig ordentligt, för givetvis slipper dom koppel allihop (undantaget är Tom som får ha kopple ibland för han leker för hårt med lilla Abbie annars men det är sällan)! Jag blir verkligen så lycklig av att se dom springa runt och bara njuta av livet sådär och slippa masa i ett koppel!

Bilder från helgen kan ni se under 18-20 januari på http://abbie.bilddagboken.se

Imorgon ska jag bara soova! För sömn har det då inte blivit mycket av på ön inte, isäng sent och upp med tuppen (nästan iaf) för att möta det härliga solskenet!
Sen ska jag leka med Tessan och Kim och så kommer Karlsson sen oxå tror jag minsann!

Ha det gött nu folks! Puss!

You can kiss me in the moonlight..
Måne!

Tom och Abbie
Sötnosar!

Abbie <3
Älskling!


Kommentarer
Postat av: Maria Vuitton

Var gärna med i min grymma tävling, det enda du behöver göra är att skriva 1 kommentar och din skostorlek! :)

2008-01-21 @ 02:39:40
URL: http://www.mariavuitton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0