22 januari 2oo8 kl 16.15

Hallo!

Seg dag idag! Somnade vid 24.00 igår och vaknade när Tessan och Kim åkte imorse och sen somnade jag igen vid 10.00 efter att Jessica oxå åkt och toksov sen till 14.30. Känner mig helt lost. Är fruktansvärt nervös inför torsdag oxå då jag bestämt att jag ska pierca tungan. Inte för att det ska göra ont, för smärta är jag inte rädd för, utan bara ändå.. Hela situationen att gå dit och nån ska pilla i min käft liksom.. Sen ska det bli lite kul att se hur många som förstår vad jag säger dagarna efteråt oxå haha xD
Hoppas jag inte bangar nu bara så länge som jag velat göra det O.o Det var ju meningan jag skulle pierca tungan redan när jag gjorde i läppen men då vågade jag inte och tog därför läppen istället haha :P

Jaja, nu är Julia här och vi ska strax äta mat. Falukorv och potatismos :D Imorgon blir det dock Laxfilé med potatismos och hummersås *mums*

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Jocke

Gott med falukorv =)

2008-01-24 @ 09:38:12
URL: http://northlide.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0