23 januari 2oo8 kl 17.45

Hej hopp folks!

Idag har vart en jobbig dag.. jag är så nervös inför att pierca tungan imorgon att det känns som jag håller på att få magsår o sova kan jag inte heller.. Jag kommer garanterat att fega ur *suck* Vaaarför ska det vara så jobbigt? Som sagt, smärtan är ingenting jag är rädd för utan hela situationen.. Det är inte lätt för en som mig :(
Jag får tatuera mig igen istället :D Fast det är dyrare och det har jag inte råd med.. bläää..

Börjar få panik för hur jag ska lyckas spara ihop till hultsfredsbiljetten oxå... hm.. Men det löser sig väl! :P

Julia har somnat i soffan och det ser fruktansvärt skönt ut att sova.. jag kanske borde följa hennes exempel.. :)

Puss på er!



Bjuder på två, enligt mig, underbara låtar som jag totalt förälskat mig i :)

Coldplay - Fix you


System Of A Down - Lonely Day

Kommentarer
Postat av: Sara

Fix you är underbar :)

2008-01-23 @ 17:54:35
URL: http://berlan.blogg.se
Postat av: Manuela

Jaa, den e ju det! :)

2008-01-23 @ 17:56:18
URL: http://spacekotten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0