24 januari 2oo8 kl 11.45

Helloo!

Nu har jag äntligen lyckats vända rätt på dygnet. Somnade före tolv igår. Sen lär det inte hålla många dagar haha men ändå!

vid 16 idag ska jag in till stan med Jessica.. Jag får se om jag piercar mig idag. Meningen var att jag och Tessan skulle göra det samtidigt men hon får inte pengar förrän nästa vecka.. Så antingen gör jag det själv idag eller så väntar jag till nästa vecka och gör det med henne.
Frågan är var jag ska göra det, det lutar iofs starkt åt Nikila för dom är billigast vad jag vet och Philip där är jätteduktig. Jag får ta en kik på det i stan idag.

Nu ska jag ut en sväng med Abbie.

Puss!



HIM - The Funeral Of Hearts (Acoustic)

Bullet For My Valentine - Tears Don't Fall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0