26 januari 2oo8 kl 13.15

Hejsan hoppsan!

Tråååkigt väder.. bara regn och blåst *brr* Det är som gjort att mysa ner sig i soffan med någon och se en bra film.. Får hoppas att Julia vill se film ikväll :P

Imorgon ska jag ska se National Treasure - Hemligheternas bok ;)

Förresten så har jag antingen flyt med piercingen i tungan eller så är allt man hört och läst överdrivet. För jag har utan problem kunnat äta normalt sen dag 2. Det var bara första kvällen som gjorde ont. Sen det att tungan svullnar upp en del på nätterna så man har ont på morgnarna är inte heller nåt jag känt av. Så det känns bra (:

Nu ska jag ut med Abbie!

Puss!



Brad Paisley feat. Alison Krauss - Whiskey Lullaby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0