28 januari 2oo8 kl 23.45

Godkväll!

Det har varit en lång dag idag!
Vaknade och masade mig upp ur sängen 10.30 eftersom jag och Tessan skulle gå på stan och jag var tvungen att vara hemma till 15 igen då jag skulle tvätta.
På stan köpte jag i alla fall två möss till Agnes, disktrasor på nya Lagerhaus eller vad det heter.. mitt minne alltså.. Ja, dom va fina iaf, rosa med hjärtan på haha :D och så köpte jag Ipren för jag hade så fasligt ont i tungan idag :( Men men, vill man vara fin får man lida pin ;)
Kom hem iaf 15.30 så jag fick slänga ihop tvätten och rusa ner på en gång. Hade verkligen inget rent heller och var tvungen att tvätta det jag hade på mig.. så efter jag tvättat det första och det hade torkat låste jag om mig nere i tvättstugan, av med kläderna och på med rena haha jag e sjuk I know xD Men vad gör man, jag var tvungen att tvätta det och hade dåligt med tid :P
Sen kom Julia oxå och hjälpte mig med det sista och när tvätten var klar gick jag ut med Abbie en sväng, fick riktigt trevligt sällskap på promenaden oxå ;)
Efter den promenaden hälsade jag på syrran för att sen gå vidare med Julia till statoil för att hämta ut ett paket och handla på ICA och sen bar det väg hemmåt igen.
Nu är jag TRÖTT.. så jag tror det blir sängen väldigt snart innan jag somnar här :)

Puuuss på er sötbollar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0