30 januari 2oo8 kl 00.35

Häjj!

Idag har varit en bra dag!
Först var jag fruktansvärt seg men till slut, vid 14.20 ungefär, så lyckades jag masa mig utanför dörren för att ta en långpromenad med Abbie och låååång blev den :D
Jag gick bort bot skälby men vek av in i skogen på en stig och där gick jag runt och fotade lite och gick det det såg bäst ut :P Efter ett tag hade jag ingen som helst aning om var jag var och när jag väl kom ut var jag bakom IKEA!!! O.o haha Så då gick vi vidare bort mot skälby och hälsade på Hebbe, Tessan's häst och två timmar efter det att vi gav oss ut var vi hemma igen. Hann dock bara vara hemma 30 min innan det var dax att ge sig ut igen. Denna gången utan Abbie men med Julia. Vi gick till skoaffären och sen till ICA o handla så där blev det en timmes promenad till :)

Tror du Abbie och jag kommer sova gott inatt? Det tror jag :P

Puss!

Suddig "/ Men gillade den ändå.. (:
Gren

Kommentarer
Postat av: Jocke

Riktigt bra bild, blev bra med grenen som blev väldigt "skärpt" :) Bra fototermer av mig som vanligt =)

2008-01-30 @ 17:33:20
Postat av: Manuela

haha tack! Jo, jag gillade den fast att den blev så suddig (det syns dock inte så tydligt här som i större format) alla andra bilder vart så gråa o trista men den gröna mossan på grenen här livade upp mkt och likaså vattnet på nåt sätt :)

2008-01-30 @ 17:48:57
URL: http://spacekotten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0