31 januari 2oo8 kl 23.20

Tja!

Ännu en kanondag!
Började slött som vanligt haha men 14.00 gav jag mig iväg på en långpromenad på 2,5 timme. 16.30 var jag hemma ungefär och då var det bara att andas ut några minuter innan jag gjorde mig i ordning för att åka in till stan. Där kollade jag på National Treasure 2 i mycket trevligt sällskap :)
Nu sitter jag här hemma och är fruktansvärt trött och är lite rädd att Julia ska smitta mig med ögoninflammation "/ Men det går nog bra.. :P
Tror jag ska ta och sova nu, kommer sova så otroligt skönt inatt!

Puuuss!

Gick tillbaka och tog om den här bilden, den blev lite bättre nu plus att Steve fixade till den lite
Gren2

Bara jag som ser kärlek i mossan? ;)
Hjärta

Gillade den här.. Får mig att sakna landet mer än vanligt.. :)
Murar

Ett fallet träd.. :)
Träd

:)
Stig

Skälby's grisar visade upp sin bästa sida ;)
Grisarna

Fåren är populära :)
Fåren

Var ju tvungen att hälsa på kossorna och getterna oxå :)
Kossorna och Getterna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0