Ny blogg minsann!

Äntligen! Tröttnade på min gamla blogg efetrsom den var alldeles för deppig haha så jag satt och skapade en ny blogg på en annan sida inatt men det gick ju mindre bra måste jag ju säga, shit, man kan ju bli galen för mindre haha :P

Detta är i alla fall vad jag skrev igår kl 03.30.

"Japp, tröttnade på min gamla blogg så jag startade en ny ;)

Frågan är bara varför jag sitter och pysslar med det nu?

Borde sovit för flera timmar sen, men det är jag i ett nötskal :)

VIC sitter bakom ryggen på mig och delar med sig av sin värme, goskatt. Han tycker nog det är dags att jag drar mig mot sängen, eller så vill han bara ha mer mat, för i den katten finns ingen botten :P

Tessan och Jessica har redan somnat och Abbie pendlar mellan att ligga på Tessan's mage och intill Jessica. Min älskade lilla hund.

Nu blir det en promenad och sen ska jag gosa ner mig under duntäcket.

Puss på er!"

Just nu sitter jag och äter en frukost (lunch? :P) bestående av juice och brödet jag och Jessica bakade igår.
Jag ska seriöst börja baka bröd istället för att köpa, det är ju både billigare och godare! :D

Åh, vill ha tips på massa bra musik!! Min fantasi är borta. Nu lyssnar jag på Poison och November Rain som jag blev påmind om via en annan trevlig blogg :) Ja, där försökte jag förresten skriva en liten kommentar till ett inlägg men det vägrade funka O.o Gud, jag blev så trött på allt igår. Har inte vågat kolla idag heller, det kanske dök upp 15 kommentarer av mig idag istället.. Shit vad pinsamt i så fall haha :D

Nej nu ska jag hitta på nåt vettigt I think.

Pöss!


Kommentarer
Postat av: Jocke

Det där är två toppenlåtar :)

2008-01-14 @ 17:51:59
URL: http://northlide.blogg.se
Postat av: Manuela

Ja, verkligen!

2008-01-15 @ 16:22:14
URL: http://spacekotten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0