Rörigt.

Det mesta är rätt rörigt just nu och känslorna åker berg-och-dalbana.. Skrattar ena stunden för att gråta nästa.
Nej, det är inte PMS men jag önskar att det vore så.
Men positiv som jag envisas med att vara så tror jag det löser sig på ett eller annat sätt även om det inte blir på det sätt jag hoppas. Allt kommer bli bra, det vet jag. På ett eller annat sätt.

Oavsett kommer du alltid betyda enormt mycket för mig, det hoppas jag att du vet.

Just nu sitter jag här och vet inte riktgit vad jag ska hitta på.. se film? Nä, har ingen ro till det.. Vill inte se film ensam.. Får tvinga Julia se den imorgon haha.. :) Ska se Batman Begins tänkte jag. Ska ju se The Dark Knight på tisdag :)
Borde kanske egentligen sova också.. Har sovit väldigt lite dom två senaste nätterna. Men jag hatar att gå och lägga mig här hemma för jag vet att tankarna börjar snurra is amma stund jag lägger huvudet på kudden och det är inte alltid roliga tankar, det är tyvärr oftast bara massa grubblande över allt och inget. Hatar det! Jag trivs inte här hemma heller, det gör ju inte saken bättre.. När ska jag hitta en ny lägenhet så jag kan flytta ifrån den här skiten? Har väntat länge nu.. Orkar inte mer snart.
Sen i och med flytt kommer nästa problem.. det är så sjukt mycket saker jag hart här, hur ska jag få bort allt? Hur ska jag klara att städa? Min rygg klarar ju ingenting nu för tiden.. och det skulle kännas så otroligt dumt om familj och vänner fick bära massa men inte jag :( :( Suck.. grubbel grubbel.. Det löser sig nog.

Nu ska jag fortsätta lyssna på go musik.. Den jag lägger ut här nedanför är så bra tycker jag, texten är fin.. :)

Puss på er.

Chicago - You're the inspiration

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0