Hemma en sväng.

Det blir inte mycket uppdaterat för tillfället. Är hos Julia på sjukhuset på nätterna och så mycket jag hinner på dagarna så det blir inte mycket tid över till att sitta här, men det gör verkligen ingenting. Det är riktigt skönt att slippa datorn faktiskt.

Igår var det iaf skolavslutning för syskonbarnen så pappa hämtade mig på sjukhuset så jag åkte med honom dit där det blev tårta och sen lite fika hemma hos Jenita och barnen fick presenter av mamma och pappa.
Sen åkte jag vidare till Jenny Nyströmsskolan där Josefine tog studenten och hon fick åka häst och vagn, lätt tuffast av alla! :P
Efter det gick jag en sväng på stan med pappa och brorsan och sen hem för att kolla till djuren och ge dom mat och vatten osv och sen till sjukhuset igen :)
Julia och jag spelade Midtown Madness III på xboxet :D Hade dock hellre spelat tennis men det hade dom inte.. saknar det spelet sjukt mycket.
Sen kollade vi på film Se upp för dårarna den e för go den filmen :) Fast jag missade slutet för jag kunde bara inte hålla mig vaken! Det är ovanligt att jag är så trött att jag missar slutet på en film faktiskt haha :P
Jag sov iaf riktigt bra inatt! Visst blev vi väckta för provtagning vid 3 och för frukost vid 8 men det var inga problem att somna om på natten eller komma upp på morgonen ändå :)

Jahapp, nu ska jag fixa med djuren och tvätta och sen ska jag träffa världens underbaraste innan det bär av till sjukan igen :)

Puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0