Midsommar på öland

I torsdags åkte jag till mamma och pappa på öland.
Det har varit en lugn och jättemysig helg!
På fredagen åt vi sill och potatis och grejer och åt glass med jordgubbar efteråt och sen åkte vi till torpet och kikade på dans kring stången och spelade på chokladhjul som jag givetvis vann på haha ;)
På kvällen satt vi på min systers terass och spelade kort och drack öl. Vem vann stort tror ni? ;)
På lördagen var det riktigt lugnt och vi grillade på eftermiddagen och även därefter blev det glass och jordgubbar haha :)
Idag, söndag, bar det av hemåt. Det var världens kö mellan borgholm och över bron men kön innan bron slapp vi eftersom vi körde östra sidan ;) Bron slapp vi dock inte eftersom vi inte gärna ville simma över men det var inte så farligt segt faktiskt :)

Nu ska jag villa, är sjukt trött.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0