Perfekt!

Idag är jag sjukt trött, jag brukar inte vara så här trött men idag så.. men men det är så det är ibland :P
Sen mår jag illa och känner mig yr oxå, vätskebrist? Jag vet inte alls.. eller så är det tröttheten. Jag dricker iaf och får väl vila en stund sen så får vi se om det blir bättre.
Just nu sitter jag iaf och lyssnar på härlig sommarmusik, underbart! Gyllene Tider, ja Gessle överhuvudtaget, det är sommar!!!
Dock stör jag mig på mina högtalare, dom är glappiga och sjukt dåliga.. Dom har sett sina bästa dagar.. :(
Vad ska jag annars hitta på idag då? Ingen som helst aning.. Får se vad dagen har att bjuda på :)

Sköt om er!

Puss!

Allt är perfekt, du är perfekt. Jag älskar dig!

Jag vill känna din kropp emot min
Höra pulsen slå
Din mun tätt emot min
Hjärtat snabbar på
Jag ser på dig och du ser på mig
Och jag säger; Ja ja jag vill ha dig
Jag vill känna din kropp emot min
När vi två blir en


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0